FAQ – Întrebări Frecvente

Ai ceva nelămuriri cu privire la cabinele foto? În această secțiune răspundem pe scurt întrebărilor frecvente cu care ne-am întâlnit până acum.

În cât timp sunt disponibile fotografiile?

Fotografiile sunt gata în mai puțin de un minut din momentul în care atingi monitorul touchscreen pentru a începe. Le obții pe loc din fanta specială a cabinei foto.

Ce fel de fotografii se pot face?

Dintre opțiunile de poze haioase amintim 2 tipuri de formate: 2 fâșii de 5 x 15 cm, sau formatul tradițional de 10 x 15 cm. În cazul colajelor (fotografii de 10 x 15 cm) poți alege din design-uri specifice sezonului curent sau evenimentului (colaje de iarnă, de Crăciun, de ziua îndrăgostiților, de 8 Martie, de Paște, de începerea școlii, etc.), fiind foarte apreciate nu numai de tineri, dar și de familii care vor o amintire cu copiii.

Pot vedea cum iese fotografia înainte să fie gata?

Da, pentru toate fotografiile, simultan cu tipărirea pozelor, vei avea o previzualizare a acestora pe ecranul cabinei.

Se pot relista pozele?

Da. În funcție de contractul ales la închiriere, clienții pot cere copii suplimentare pentru fotografiile listate, pe loc, unuia dintre responsabili.

Pot avea fotografiile și în format electronic?

Da! Toate fotografiile se pot trimite pe mail în timpul printării (dacă în locație exista acces la internet). Mai mult, toate fotografiile sunt trimise clientului în format digital la finalizarea evenimentului.

Cum pot închiria cabina foto pentru evenimentul meu?

Simplu! Completeaza formularul de contact pentru o cerere de oferta cu datele specifice evenimentului tău, iar noi revenim cu o ofertă personalizată. Fiecare eveniment este diferit, iar prețurile de închiriere ale cabinelor foto diferă în funcție de opțiunile suplimentare alese, numărul de invitați, și orele de prestări servicii.

Cât costa?

Fiecare eveniment are specificul său, iar cerințele organizatorilor diferă, în funcție de mai mulți factori (locație, număr de participanți etc.). Cu siguranță, și evenimentul tău este unul special, iar tu îți dorești să fie cât mai reușit. Așadar, te rugăm să ne contactezi direct, pentru a discuta cerințele tale. Îți vom pune la dispoziție o ofertă personalizată exclusiv pentru tine.

Ce fac după ce am închiriat cabina foto?

După semnarea contractului de închiriere a cabinei foto, cu câteva săptămâni înainte de eveniment te vom contacta pentru detaliile legate de evenimentul tău. Ce logo dorești să apară pe poze, ce tip de tăblițe personalizate dorești și care va fi mesajul acestora (în cazul în care ai optat pentru acestea), ce fel de fundal dorești pentru poze, unde se va amplasa cabina foto în incinta sălii, etc. Ne place să fim pregătiți din timp pentru evenimentele noastre, pentru ca în ziua evenimentului, cu toții să ne putem concentra pe distracția voastră și pe a face evenimentul vostru unul cât mai memorabil.

De cât spațiu are nevoie cabina foto?

Suprafața minima necesară pentru a opera cabina foto în condiții optime este de 5 x 3 x 1.90 m (lungime x lățime x înălțime). Pe lângă aceste dimensiuni, trebuie să ai în vedere și modalitatea în care cabina poate fi amplasată în interiorul sălii. Sursa de energie necesară este de 220 V și nu trebuie să se afle la o distanță mai mare de 15m. Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi.

Puneti la dispozitie personal specializat?

De la noi nu inchiriati doar cabina foto, ci un serviciu complet!

Ca sa ne asiguram ca totul va decurge perfect, cabina foto vine insotita intotdeauna de unul din membrii echipei noastre pentru asistenta si consultanta.

Cat dureaza montarea cabinei?

Instalarea poate dura intre 30 si 45 de minute. Noi vom fi prezenti cu cel putin o ora inaintea evenimentului, timp care este inclus in pretul pachetului, necontorizat in orele de functionare ale cabinei.

Care sunt taxele de transport?

Dacă evenimentul tău are loc la o distanță mai mică de 50 km de unul dintre centrele noastre, atunci nu vei plăti nimic în plus pentru transport. Pentru alte locații, tariful este calculat pe kilometru, la un consum mediu al unei mașini mici plus cazarea timp de 1 noapte (pentru distanțe mari).

Este necesara plata unui avans?

Percepem un avans de 100 EUR pentru a rezerva data evenimentului tau. Soldul ramas trebuie achitat cu maxim 15 de zile inaintea evenimentului. Plata se poate realiza prin transfer bancar.

Cum pot alege un sablon potrivit pentru evenimentul meu? Se poate adauga si o fotografie cu noi pe sablon?

In sectiunea Servicii, gasiti cele mai folosite sabloane.
Se poate adauga si fotografia preferata pe unul din cele 6 sabloane.